Kancelaria Rachunkowa „ALEXA”Aleksandra Gajdzik powstała w kwietniu 2007 roku Podstawą formalną działalności mojego przedsiębiorstwa jest zezwolenie Ministra Finansów nr  19089/00, które gwarantuje prawidłowość  i rzetelność prowadzonych przez mnie działań, a także pozwala reprezentować moich klientów wobec Urzędów, Izb Skarbowych i ZUS-u. Ponadto posiadam niezbędne wykształcenie i  rozległą wiedzę z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego a przede wszystkim wieloletnią praktykę w obsłudze księgowej podmiotów prowadzących działalność gospodarczą jak również tych które, działalności takowej nie prowadzą ale przepisy prawa obligują je do posiadania ewidencji rachunkowej.
Stawiam na wysoką jakość świadczonych przezemnie usług. Rzetelność i profesjonalizm wraz z ubezpieczeniem od ryzyka związanego z usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych dają klientom pewność, że świadczone dla nich usługi uwzględniają aktualne przepisy prawne i zachodzące w nich zmiany. Rozliczeń dokonuję za pomocą licencjonowanych programów komputerowych z firmy INSERT, zgodnie z zaleceniami Ministra Finansów.

Usługi dopasowuję do indywidualnych potrzeb każdego klienta zgodnie z zasadą:
NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH – oczywiście w świetle  obowiązujących przepisów prawnych.

W zakresie świadczonych przez biuro Alexa usług znajdziecie Państwo:
  • obsługę rachunkową podmiotów,
  • administrowanie kadrami i płacami,
  • konsultacje z zakresu księgowości.